stardoll-darmówki lusasity

Temat: ursus c330...problem z ładowaniem - wstawienie alternatora!! problem z ładowaniem aku.
Witam!!
Otóż posiadam ursusa c330. Do tej pory stał nieużywany, ale chcę go uruchomić. Mój problem polega na tym, że jeżeli wstawie akumulator to odpali na nim, ale go nie ładuje. Sąsiad mówi, że to wina prądnicy. I radzi mi wstawienie alternatora. Posiadam taki od forda escorta tylko nie wiem czy jest dobry! więc jak go moge sprawdzić?? i może jest jakiś schemat, w którym pokazane by było podłączenie alternatora do ursaka?
z góry dziękuje:) może ktoś by mi udzielił rady.. w razie czego mozliwy kontakt też na gg. 1815619.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=26666



Temat: Awaryjne Ursus C330 Czy dobrze zrobilem
Mam pytanie czy dobrze zrobiłem poniższy schemat świateł awaryjnych ? zaznaczam od razu że będą chodzić dopiero po włączeniu jednej strony kierunkowskazów a następnie przełączeniu przełącznika awaryjnych

http://i341.photobucket.com/albums/o374/grubyalbums111/awaryjne.jpg

1. Kierunkowskazy prawe
2. Kierunkowskazy lewe
3. Kontrolka kierunkowskazów
4. Kontrolka awaryjnych
5. Przerywacz
6. Przełącznik kierunkowskazów
7. Przełącznik awaryjnych
8. Łącze

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=13663


Temat: C 330 czy T 25?

Ja nigdy Władkiem wczesniej nie jeździłem i jak trzeba było go przyprowadzic niedaleko ale jednak to wsiadłem i problemów z jazda nie było aby do sprzegła się przyzwyczaic bo u mnie przy samym końcu jak się puszcza to dopiero rusza ale reszta spoko aby biegi wiedziec jaki jest układ i mozna jechac.
Ważne aby świeży operator Władimirca znalazł schemat biegów o ile pamiętam to jest on na skrzynce z narzędziami i wtedy każdy powinien dać sobie rade bez problemowo ale Ursusem C330 na pewno łatwiej uczyć się jeździć ja dużo jeździłem Władimircem ale szybko się przyzwyczaiłem podobało mi się że sprzęgło chodzi bardzo lekko a porównanie miałem miałem ale do lekkich prac np: w siano kosy wole ćiapka szybko się wchodzi jak miałbym władimirca to zdjął bym z niego kabinę.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=2545


Temat: C 330 czy T 25?
Ja sądzę że każdy chwali to co ma (lecz nie zawsze). Rusek ma szczelną kabinę czego nie można powiedzieć o c330 który w serii nie posiadał jej wcale. Większość iwanów ma rewers i skrzynie 8+6 czego nie można powiedzieć o c330 która nie ma rewersu i ma skrzynie 6+2, Władimir ma udźwig 600kg + docisk a c330 700kg. Zbiornik we władku ma 53 l a w c330 35 l, wydatek pompy i ciśnienie oleju we władku (15,75 l/min i 130 bar) mniejsze niż w c330 (18 l/min i 180bar). Rusek (1780kg) ma większą wagę niż c330(1495kg) co przekłada się na + na korzyść władka jeśli chodzi o uciąg. Tylne gumy w c330 lekko szersze w standardzie niż we władku. Więc każdy ma wady i zalety, zależy co kto lubi mi c330 się fajnie pracuje bo jak na władka siadłem to musiałem się skrzyni nauczyć (jeszcze mało wiosen miałem) nie to co w c330 siadłem popatrzyłem na schemat i wszystko wiedziałem. Tego sporu, iwan czy ciapek nie da się po prostu rozstrzygnąć, Amen.


Ps. Info o ciągnikach z konedata.net co by kto nie myślał że to z pamięci.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=2545


Temat: radio w c330
Witam, mam pytanie.
Jak podłączyć te radio i 4 głośniki 50W do ciapka?
http://allegro.pl/it...lot_gratis.html
Prosił bym o jakiś schemat podłączenia tego wszystkiego (gdzie do prądu, gdzie podpiąć głośniki, antenę, i czy mogą być 2 głośniki? )
Z góry dziękuję.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=25160


Temat: Schemat elektryczny do c330
Witam serdecznie po dłuższej przerwie szukam schematu elektrycznego do c330(całego) bo kupiłem cała nowa instalacje bo podczas remontu stara sie kompletnie rozleciała i kilka wskazówek technicznych z schematu było by mi potrzebne... znalazłem na forum post o tym ale linki do pobrania są już nie aktywne....(jak skończę remoncik to sie pochwale :P )

Pozdrawiam ;)

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=7211


Temat: Elektryka ursus c 330 Pytanie
Witam jestem nowym userem na agro - to moj pierwszy post

mam taka prośbe jeśli by ktos maił schemat do c330 do instalacji z alternatorem to bardzo bym prosił o podesłanie badz jakiegoś upka.
Wiem ze ten temat był mocno wałkowany ale czytałem i pliki z serwera zostały usuniete. było to w tym temacie: Link.

bede bardzo wdziecczny pozdrawiam

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=12516


Temat: Rozrusznik C330 Po wymianie tulejek i szczotek zero reakcji
Koledzy mam problem w rozruszniku od c330 wymieniłem szczotki i tulejki i rozrusznik ani drgnie gdy zapodam mu zasilanie. Ogolnie da się go obrócić, podawałem pierw napięcie na wyłącznik rozrusznika i ten ani drgnie następnie rozkręciłem rozrusznik skręciłem jeszcze raz i nie montowałem wyłącznik i podałem napięcie bezpośrednio na szynę wyprowadzoną z uzwojenia i też zero reakcji mierzyłem prąd pobiera 105A dodam że nie jest zamontowany w ciągniku czyli jest bez obciążenia jedynie co to nowe tulejki. Po prostu już zgłupiałem czy robię coś źle czy jak proszę o porady i schematy jakieś połączeń

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=23412


Temat: same-awaryjność
Nowszy od Twojego SAME LASERA to on nie jest, bo z '86 roku. Ale z tym sprzegłem to nie jest normalne. No bo jak chce jakąś maszyne do WOM-u podłaczyć, dajmy na to prasę, to jak włącze wałek to ona momentalnie zaczyna pracować, aż ciągnik zadławia. Nie powinno tak być.
Nie znam bodowy sprzęgła w SAME, czy jest dwutarczowe, dwustopniowe jak np. w c330? Czy może jakieś odddzielne sprzęgło jest przy WOM-ie?

Jeśli ktoś ma jakiś schemat jego budowy, albo się orientuje jak to może wyglądać, proszę o pomoc.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=2640


Temat: układ kierowniczy C-330
Sam bzdury piszesz zdjecie obciążników bardzo dużo daje w ciapku i o niebo lżej się kręci, a w c360 to nie konstrukcja sprawia że lżej się kręci ale przełożenie od oporu do oporu to ze 20 razy trzeba chyba kierownicą namachać, zresztą w ciapku bez obciążników lekko się kręci a jedyna wada to te przełożenie szarpie strasznie na nierównościach i w bruzdach kierownicą że palce może połamać, ale za to nakręcić się nie trzeb, więc jeśli masz wszystko dobrze przesmarowane i nie ma luzów to ustaw dokładnie zbierzność bo dlatego też może się ciężko skręcac, a może poprostu masz za niskie ciśnienie w przednich kołach i łyse opony?>





niezgodze sie z tym co napisałeś sory bardzo ale chyba znam zasade działania jednej i drugiej przekładni w obydwu ciagnikach jak własna kieszeń!!!!
a kierownica szarpie nie dlatego ze cięzko sie skręca tylko dlatego ze sa 2 pióra kierownicze!!!! sprubij wiechać c330 z wieksza redkościa w dołek zobaczysz co sie stanie mało rak ci nie wyrwie zgadza sie??? w c360 tego nie bedzie właśnie przez konstrukcje przekładni kierowniczej!!!!! przejrzyj sobie schemat bydowy jednej i drugiej i napisz jak wyciagniesz jakieś wnioski tym razem trafne!!!!!!!!!!!

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=6170


Temat: Jeszcze raz schemat elektryczny dodatkowych świateł na przekaźniku ELMOT 541 20 lub 30A
Do wykonania układu elektrycznego niezbędny jest przekaźnik typu ELMOT 541 20 lub 30A (powinien mieć 5 nóżek). Koszt około od 5 zł do 8zł -zaleznie w jakim sklepie
Podłącznie jest dziecinnie proste - nie trzeba tutaj żadnych filozofów - każdy we własnym zakresie może to zrobić.


Objaśnienia:

1. przewód idący od zacisku 30 na stacyjce -pojawia się tam plus + po włozeniu kluczyka
2. jeden z halogenów

3. drugi z halogenów (zastosowanie takiego rozwiązania nie spowoduje spadków napięć w układzie)

"+". przewód idący od akumulatora za włącznikiem dodatkowych świateł moze być dowolny
W C-328,C330,C-360 najlepiej spiąć na rozruszniku-kabel idący do stacyjki


Sposób obliczenia odpowiedniej wartości bezpiecznika:
Bezpiecznik powinien mieć wartość nie mniejszą niż iloraz mocy halogenów do napięcia. Przykładowo, jeśli moc naszych świateł ma 200W, a napięcie 12V, to bezpiecznik powinien mieć minimum 200/12=16.6A, czyli najlepiej 20A

http://img170.imageshack.us/img170/6523/r451yu8.jpg

http://img468.imageshack.us/img468/2205/owietleniedodatkowexi2.jpg

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=3998


Temat: śmieci
Pomijając uszkodzenie tych przewodów i zwarcie do masy, ponieważ sa niby nowe.
Podłaczaj je pojedyńczo i po koleji, czyli podłacz najpierw przewód od aku i stacyjki i włacz mase, jesli wszystko ok to podłaczamy dalej(możesz dla pewności zajżec do stacyjki czyli odkrecic całosc od kolumny kierownicy i zobaczyc czy przewód sie nie odkrecił) nastepnie podłaczasz przewód od alterantora i znowu sprawdzawsz. Jak ok to później przewód od skrzynki bezpiecznikiowej i na poczatku nie łacz obwodu bezpiecznikami, dopiero później gdy wszystko bedzie ok sprawdzaj pkoleji właczajac kolejne bezpieczniki i odbiorniki.
Jeśli w któryms momecie po podłaczeniu np. alternatora pojawi sie zwarcie to masz informacje że to właśnie on i tylko on jest winny albo jego obwód.

Sprawdzic możesz np czy amperomierz jest sprawny czy sie wychyla przy przepływie pradu i czy nie ma wewnętrznego zwarcia do masy.
Na zwarcie nie ma jednego lekarstwa musisz wszystko pokoleji sprawdzać i eliminować.

Co do schematu C330 to kolego nie chce zaśmiecać tematu więc podaj adres E-mali to ci prześlę.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1377336.html


Temat: C330, temat może wydać się smieszny
Witam,
Panowie jestem tutaj nowy i zanim uznalem, ze trzeba napisac ten temat spedzilej duzo czasu szukajac jakiegos rozwiazania dla mojego problemu.
A problem jest nastepujacy: mam sad w ktorym mecze c330, a jak wiadomo w sadzie o urwanie kabli nie trudno. Wiec z instalacji w moim ciagniczku zostaly wlasciwie tylko akumlatory rozrusznik i stacyjka(nie mam skrzynki bezpiecznikow a przycisk startera odlaczony jest). To tyle wstepu teraz pytanie. Nie jestem elektrykiem tylko raczej dlubała takim i chce zrobic "instalacje" tzn tylko taka zeby ciagnik odpalal- bez swiatel klaksonu i wogole. Samo odpalanie tyle.
Mam zamontowany alternator od poloneza minus na kablubie silnika od akumlatorow.
Wiem, ze sa schematy calej instalacji, dla was pewnie proste dla mnie juz nie tak bardzo. prosze o pomoc jak zrobic to tak zeby bylo jak najmniej kabli, ale zeby odpalal. na marginesie dodam, ze alternator sprawny rozrusznik tez, akumlatory sprawdzone tez daja rade. dzieki za pomoc. Wybacznie za ten temat, ale coz no laik szuka pomocy
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1641136.html


Temat: Alternator do C-330M - problem z podłączeniem.
Witam, w polonezach były alternatory z 9 diodami, 6 głównych i 3 pomocnicze do wzbudzenia. Z tym, że C330 ma plus na masę a alternator minus, czy instalacja została do niego przystosowana? Regulator nie jest właściwie podłączony, tutaj znajduje się schemat
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic878928.html
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1679501.html


Temat: Ursus c330- regulator napięcia.
Witam.
Tak więc niedawno w moim Ursusie c 330 uległ uszkodzeniu regulator napięcia (ładowanie mam tylko na ok.1200 obrotów silnika) kupiłem dzisiaj nowy i na dołączonym do niego schemacie + na akumulatorze jest na masie(schemat na zdjęciu). U mnie na masie jest - więc mam przestawić to czy może być tak jak jest.

Dodam że wcześniejszy regulator miałem od Żuka i mam prądnice, a nie alternator żeby nie było wątpliwości.

Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1657593.html


Temat: Jak wykonać hydraulikę siłową od podstaw? Traktorek SAM
Do turka wystarczy 1 wąż , podnoszenie ,jeśli zależy Ći na "podnoszeniu się" to 2 węże , otwieranie łyżki linką ,jak C330 .Siłowniki do turka mogą pozostawać przy ramie gdy ściągniesz turka ,nie trzeba szybkozłaczy.Teoretyczny schemat można rozrysować ale jaki jest sens, kupować wszystko nowe w/g schematu , zależy jakie zdobędziesz siłowniki do tego dopasuje się pompę , zależy to jeszcze od mocy silnika .Do silnika od FSM 126 nie można podłączyć pompy z C 330 .
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1559864.html


Temat: przeróbka tłumika GS500E
Ja mam w swoim gs- e przewiercona ostatnia przegrodę tłumika. Zrobił to poprzedni własciciel moto. Wywiercone jest ok 7 otworów fi 8. Dźwiek silnika na wolnych obrotach przypomina prace ciągnika C330 . Potem jest juz lepiej szczegolnie przy ostrym przyspieszaniu i zamknieciu gazu na wysokich obrotach. Jest głosno ale bez przesady. niemniej jak jade wszyscy sie ogladaja bo dzwiek nie przypomina niczego co znaja ludzie na co dzień . Dysze głowne w gazniku zostały wymienione na 122,5 a iglica ustawiona najwyżej .

Zastanawiam sie jednak nad wyciszeniem tego tłumika . Mam w planach wytoczenie z aluminium odpowiedniej zaslepki i włozenie jej w końcówke wydechu tak aby spaliny wylatywały oryginalna drogą.

Jesli ktos z was ma schemat budowy tłumika w GS to chetnie bym go zobaczył.

Tak chodzi mój gs z tym tłumikiem. http://www.youtube.com/watch?v=4YYHz6f9_VQ
Źródło: motodriver.eu/viewtopic.php?t=1844


Temat: Instalacja elektryczna do sama
" />witam wszystkich czy może ktoś zrobić szkic instalacji elektrycznej do sama chcę zamontować stacyjkę od c330 światła krótkie długie postojowe kierunki i stop bardzo proszę o schemat .Sama mam gotowego tylko brakuje w nim elektryki aha mam alternator od poltka i regulator mechaniczny.Jak będę miał wszystko wrzucę zdjęcia. pozdrawiam
Źródło: samy.adresforum.pl/viewtopic.php?t=207


Temat: Instalacja elektryczna do sama
" />Witam wszystkich a zwłaszcza elektryków.Potrzebuje prosty schemat elektryki,mianowicie planuje do mojego sama światła drogowe mijania kierunki stop mam alternator od poltka regulator napięcia mechaniczny stacyjka od ciągnika c330 i przerywacz poloneza.Jeżeli możecie podajcie mi taki schemat może być odręcznie narysowany . POZDRAWIAM
Źródło: samy.adresforum.pl/viewtopic.php?t=202